Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie bij u af te leveren. Desondanks kan er tijdens het transport een bestelling kapot gaan of kan er iets anders gebeuren waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek bij ons melding te maken. Als het defect binnen de garantie valt, zullen we het product kosteloos repareren of een vervanging voor het product zoeken.

Klachten

Er is een mogelijkheid dat er iets gebeurt dat niet volgens plan is. We raden je aan om eventuele klachten eerst kenbaar te maken door te mailen naar a.rudolf@vlife.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Stichting ValuedShops / WebwinkelKeur (dit geldt alleen voor Nederlandse en / of Belgische klanten). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Het ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Als je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.